Regulamin salonu

Strona Główna - SKYLOS PIEScidełko - świat przez pryzmat 4 łap

1.      Na wizytę klient zobowiązany jest przyprowadzać psa na umówioną wcześniej godzinę. Wszelkie odstępstwa winny być ustalone telefonicznie lub osobiście. Spóźnienie powyżej 15min może spowodować odmówienie wykonania usługi lub doliczenie opłaty 1min=1zł. Pies może być też przyprowadzony wcześniej/odebrany zgodnie z cennikiem usług hotelowych (30-60zł).

2.      Pies powinien mieć możliwość przed wizytą załatwienia potrzeb fizjologicznych oraz nie powinien być świeżo po posiłku. Jest to ważne z punktu widzenia jego komfortu.

3.      Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie jeżeli suczka dostała cieczki. Być może będziemy musieli zamienić czasowo jej wizytę z innym klientem. Psy mogą przesadnie  reagować na jej zapach. Nie poinformowanie o tym fakcie skutkować będzie naliczeniem dodatkowej opłaty 30zł.

4.      Klient zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich informacji oraz uwag dotyczących stanu zdrowia jego psa – niewyjęte szwy, klamry, brodawki, problemy ze stawami, choroby serca, padaczki, alergie, podrażnienia (jeśli pojawiają się po strzyżeniu) – nie poinformowanie groomera skutkuje całkowitym zdjęciem odpowiedzialności za ewentualne pogorszenie stanu zdrowia psa.

5.      Ewentualne reklamacje dotyczące fryzury prosimy zgłaszać od razu przy odbiorze psa. Jednak, gdyby coś umknęło Państwa uwagi w chwili odbioru – reklamacja będzie rozpatrywana  w ciągu 24h od wyjścia z salonu. Zmiany fryzury po tym okresie traktowane będą jak normalna wizyta.

6.      Każdy przyprowadzony na wizytę pies powinien mieć aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie. W innym przypadku zmuszeni jesteśmy anulować termin, a klient zobowiązany jest do zapłaty 50% za nieodbytą wizytę.

7.      Jeśli pies przejawia zachowania agresywne cena wizyty wzrasta o 50%. Jeśli klient nie poinformuje zespołu salonu o możliwym agresywnym zachowaniu psa – cena wizyty wzrośnie o 100%.

8.      Zmiana terminu bądź rezygnacja jest bezpłatna najpóźniej do 24h przed planowaną wizytą. W innym przypadku klient zostanie obciążony opłatą 50% ceny za nieodbytą wizytę.

9.      Psy starsze i chore (np. na serce) są obsługiwane na odpowiedzialność klienta. Klient oświadcza iż ma świadomość, że zdrowie psa może się nagle pogorszyć i nie będzie winą za to obarczać groomera. Prosimy o pozostanie w poczekalni przez cały czas trwania wizyty.

10.  Nie stosujemy żadnych środków farmakologicznych ani przemocy wobec zwierząt, dlatego może się zdarzyć, że czas wizyty się wydłuży bądź skróci, w zależności od współpracy psa w danym dniu.

11.  Za rozczesywanie kołtunów doliczana jest opłata 15zł/15minŚciąganie filcu to dopłata 30-50% w zależności od stanu zaniedbania.

12.  Wykryte insekty są zwalczane obligatoryjnie – cena za usługę to 50zł.

13.  Na czas wizyty pies zostaje pod opieką groomera. Klient ma prawo do pozostania w salonie i obserwacji wizyty z poczekalni, jednakże proszony jest o zachowanie bezwzględnej ciszy i nie przeszkadzanie w pracy. W innym wypadku może zostać wyproszony z salonu.

14.  Klient oświadcza, że zapoznał się z aktualnym cennikiem. Opłata za wizytę nie podlega negocjacjom.

15.  Zdjęcia psa i/lub filmy z wizyty mogą zostać wykorzystane w celach promocyjnych salonu.